Aannemer blog laten schrijven

Dus, misschien heb je overwogen om een blog te beginnen voor je website. Hoewel het extra werk is, kan het helpen om uw bedrijf een boost te geven en het makkelijker te maken om uzelf te vermarkten. Als u een professional bent die al een tijdje blogt, bent u misschien op zoek naar meer inspiratie. euh … ja ook aannemers schrijven blogs. Blog laten schrijven? Bel ons.

U bent dan aan het juiste adres. Soms is er alleen een beetje inspiratie nodig om te schrijven. Hier zijn een paar blogging tips die je als aannemer kunt gebruiken.

Bloggen is een manier om meer leads te genereren voor uw bedrijf, maar wij kunnen u ook helpen. Meld u vandaag nog aan voor CraftJack om leads te ontvangen van huiseigenaren bij u in de buurt.

Gebruik Sleutelwoorden wanneer mogelijk. Wil je bloggen uit handen geven, er zijn specialisten waar je een blog laten maken mogelijk is.

De voordelen van Bloggen
Het internet zit vol met geweldige content, dus als je blogt, houd er dan rekening mee dat je wilt dat je werk opvalt. Door gebruik te maken van trefwoorden, foto’s toe te voegen en te delen op sociale media kun je de beloning van het bloggen zien. Het kan helpen om meer klanten en lange termijn klanten aan te trekken die uw advies op prijs stellen. Het is ook een manier om uw naam te laten opvallen als thought leader in uw branche.

1. 1. Maak een schema
Als u dat nog niet hebt gedaan, maak dan een regelmatig schema voor het plaatsen van berichten op uw website. Dit zal vooral afhangen van hoeveel tijd u moet besteden aan uw contentmarketinginspanningen. De meeste kleine ondernemers vinden de frequentie van het posten van berichten het beste elke week of om de week. Wat u ook kiest, zorg ervoor dat u zich er aan houdt, want stabiliteit is de sleutel.

2. 2. Schets uw werk
Een van de grootste vragen die je zou kunnen hebben als je het writer’s block hebt geraakt is “wat moet ik zeggen?” Door je blogberichten op voorhand te schetsen, zal dit minder een probleem zijn. Maak onderwerpen aan voor elke geplande postingsdatum en werk zo ver mogelijk. Hier zijn een paar onderwerp ideeën:

Tips van de handel
Uitleggen hoe een bepaald onderdeel of gereedschap werkt
Klanten meer leren over uzelf of uw bedrijf
Industrie Trends & Nieuws
Algemene aannemersinformatie
3. 3. Proeflees uw werk
Als je klaar bent met schrijven, bewerk dan zeker je werk. Door het presenteren van een schoon en gereviseerd artikel aan je publiek laat je zien dat je op de details let. Ook zullen flagrante fouten de aandacht afleiden van je leadgeneratiedoelen. Lees het minstens één keer door en laat het indien mogelijk door iemand anders voorlezen.

Gebruik trefwoorden wanneer mogelijk

4. 4. Gebruik trefwoorden wanneer dat mogelijk is
Om het meeste uit uw blog te halen, moet u SEO-praktijken integreren om succesvol te zijn. Dit betekent dat u gebruik moet maken van populaire zoekwoorden in uw blogberichten. Een belangrijk ding om te onthouden bij het vinden en opnemen van trefwoorden is om ervoor te zorgen dat u ze op een natuurlijke manier gebruikt en niet de pagina vult met woorden zonder context.

5. 5. Foto’s toevoegen
Kwaliteitsfoto’s zijn uiterst belangrijk als het gaat om bloggen. In feite ziet 71% van de marketeers die gebruik maken van visuele content dat het over het algemeen boeiender is, volgens Social Media Examiner. Het is een geweldige manier om je werk te laten zien en verschillende aspecten van je blog te belichten. Probeer voor ten minste één kwaliteitsfoto in uw blogpost, als de headerafbeelding. Dit zal de aandacht vestigen op uw blog en zal visueel aantrekkelijker zijn voor uw lezer.

6. 6. Deel uw blog
Een groot deel van het creëren van uw eigen inhoud via blogs is dat u deze gemakkelijk kunt delen, op meerdere manieren. Als de post live is, begin dan met het delen op sociale media, zodat uw volgers kunnen zien dat u iets nieuws heeft en doorklikken naar uw website. Als u gebruik maakt van e-mailmarketing, neem het dan op in uw volgende nieuwsbrief. Daarnaast kunt u klanten persoonlijk over uw blog vertellen en een paar dingen delen waar u de laatste tijd over schrijft. Blog laten plaatsen.

Gebruik trefwoorden wanneer dat mogelijk is

7. 7. Laat anderen meewerken
Als je hebt geblogd, maar nog steeds niet kunt beslissen waar je over gaat schrijven, overweeg dan om mensen voor je te laten schrijven. Het is een geweldige manier om de relaties met klanten en het netwerk met andere kleine ondernemers te verdiepen. Het hebben van een gastblogger heeft niet alleen voordelen voor u, maar het zal hen ook helpen door meer exposure te krijgen op uw website. Ze zullen waarschijnlijk ook delen op hun social media-accounts, waardoor uw website voor meer mensen wordt geplaatst.

Conclusie
Het hebben van een blog kan een geweldig hulpmiddel zijn voor elke professional die op zoek is naar groei in zijn of haar bedrijf. Maar het kost wel tijd om goed geschreven inhoud bij te houden en te bewerken. Zorg ervoor dat u vooruit plant om het meest succesvol te zijn als het tijd is om te gaan schrijven.

Op zoek naar meer marketing tips? Lees Tips om een effectieve call-to-action te creëren.