Villabouw website optimaliseren

Elke keer als we een nieuwe opdrachtgever voor digitale contractering aan boord nemen, komt deze vraag vrijwel direct aan de orde:

“Hoe kan ik de Google-ranglijst van mijn bedrijf verbeteren?” Simpel gebruik Google optimalisatie

Goede vraag, en rekwisieten voor u om te vragen: uw website is uw nummer één verkoper en 81% van de B2C-shoppers doet online onderzoek voordat ze een aankoop doen. Als u niet komt opdagen voor zoekopdrachten als “aannemer bij mij in de buurt” en “een lek dak repareren”, dan heeft uw bedrijf daar waarschijnlijk last van.

Hieronder staan tien geheime strategieën die we onze junior SEO strategen leren om contracterende bedrijven te helpen hoger te rangschikken in de resultaten van zoekmachines. Zet deze tips in uw online marketing toolbox, en bel ons als u een partner nodig heeft om u te helpen een overtuigend groeiplan te maken voor uw Google-zoekresultaten.

Opmerking: Al deze voorbeelden maken deel uit van een grotere SEO-strategie. Ga naar deze bron over SEO om meer te weten te komen over onze aanpak en wat het is, of neem contact met ons op om aan de slag te gaan met SEO voor aannemers >>

GRATIS
SEO ANALYSE
VOER UW WEBSITE IN OM TE ZIEN OF U KUNT PROFITEREN VAN SEO.

Ook Aannemers kunnen de Google-zoekresultaten verbeteren.

HET EERSTE: DE TOP 10 VAN DE RANGLIJST VAN GOOGLE VOOR 2019.
Hoewel er meer dan 200 invloeden zijn die bepalen waar uw website in de zoekresultaten terechtkomt, hebben we de top 10 van de rankingfactoren voor 2019 geïdentificeerd:

Beveiligde sites (HTTPS vs. HTTP)
Websites die mobiel zijn
Paginasnelheid
Schema-opmaak
Kwaliteit van de inhoud van de webpagina’s en opzet van het zoeken
Lengte van de inhoud van de website
Sociale en lokale signalen
Kwaliteitsachterstand
Geoptimaliseerde beelden
Domein leeftijd
SEO RANKING HACK #1: IDENTIFICEER UW TOP ZOEK SLEUTELZINNEN EN LANGE-STAART SLEUTELWOORDEN
U zou al moeten weten over het gebruik van trefwoorden voor SEO. En ik heb het niet over die dinky, vage, eenvoudige zoekwoorden. Ik heb het over sleutelzinnen – die lange-vorm vragen of gedetailleerde trefwoorden. Bijvoorbeeld;

“Dakbedrijf”
“HVAC-contractant”
“Elektricien”
“Kantoorhangmat”
Zijn allemaal sleutelwoorden. Sleutelzinnen, of lange-staart sleutelwoorden, lijken meer op de volgende:

“Gegalvaniseerd stalen dakinstallateurs”
“Hoe repareer ik een lek dak”
“Koop een vrijstaande kantoorhangmat.”
Dit zijn de zwaarwegende vragen en zinnen die duiden op een meer specifieke intentie van klanten. Denk er eens over na, iemand die op zoek is naar “HVAC-bedrijf” heeft waarschijnlijk minder commerciële koopintentie dan iemand die op zoek is naar “Lennox-ovenvervangingsbedrijf”.

hoe je betere google zoekresultaten kunt krijgen met Adwords planner…

De beste manier om uw lange-termijn trefwoorden te vinden is door gebruik te maken van een keyword tracking of planning tool zoals Keyword Planner in Google AdWords, Moz, WordStream, of een van de honderden andere betaalde platformen. Blue Corona gebruikt onze eigen software om zowel de huidige trefwoordranglijst als de mogelijkheden te identificeren, te volgen en te markeren.

De meeste contracterende bedrijven zijn lokale bedrijven. Het maakt niet uit of u een moeder-en-winkel op Main Street hebt of de eigenaar bent van een bedrijfs-Franchise-de nummer een manier waarop uw contracterende bedrijf de positie in de Google-zoekresultaten zal verbeteren is door uw locaties in Google’s lokale pakket (foto hierboven). De beste manier om dit te doen is door ervoor te zorgen dat elke. enkele. locatie. SPOTLESS NAP-citaties (naam-adres-telefoonnummer) heeft en goed is geoptimaliseerd voor lokale zoekopdrachten.

SEO RANKING HACK #3: OPTIMALISEER UW RUBRIEKEN
De beste manier om uit te leggen hoe Google koppen leest is door het te vergelijken met hoe je hersenen onbewust nieuwsartikelen lezen.

Ten eerste herkennen je hersenen de koppen, die je vertellen waar het artikel over gaat. Vervolgens kun je inzoomen op een paar sleutelzinnen zoals ‘schuldlimiet’ of ‘Kim Kardashian’. Dan kun je je ogen over de beelden bewegen.

Dit alles gebeurt bijna ogenblikkelijk in uw onderbewustzijn zonder dat u het weet, en door die collectieve stukjes informatie beslist u of u wel of niet wilt blijven lezen of verder gaan.

Google doet dat ook, maar in plaats van te beslissen of je wel of niet wilt lezen over het verhogen van de schuldlimiet of over Kim’s nieuwe baby, zoekt Google naar signalen die het beste beschrijven waar je artikel over gaat en indexeert het vervolgens in een enorme onzichtbare archiefkast. Optimalisatie is wanneer u uw inhoud schrijft op een manier die voor Google gemakkelijk te “lezen” en te begrijpen is. (check seo bureau)

De eerste stap naar optimalisatie na trefwoorden: u moet uw koppen duidelijk, trefwoordrijk en correct geordend maken met H1-, H2- en H3-tags op elke. afzonderlijke webpagina.

hoe kunt u koppen optimaliseren voor SEO-ranglijsten

SEO RANKING HACK #4: OPTIMALISEER UW INHOUD
Weet je nog dat we hierboven praatten over het vinden van je longtail sleutelwoorden?

Fantastisch.

Laten we nu die sukkels aan het werk zetten door de inhoud van je site te optimaliseren voor die perfecte, hoog-commerciële-inhoudelijke sleutelzinnen door ze in het hele lichaam van de tekst op te nemen.

Aangezien jij en ik nu maatjes zijn, laat ik je binnen op een top-secret hack die we bij Blue Corona gebruiken om Google rankings te verbeteren (shhhhhhhh….. vertel het aan niemand):

Onderaan de zoekresultaten pagina staan een aantal “zoekopdrachten met betrekking tot…” je sleutelzin. Neem die gerelateerde zinnen op in uw inhoud.

BOOM. Het geheim is bekend.

We hebben besproken hoe we de inhoud kunnen optimaliseren voor het verbeteren van de SEO-ranglijst, dus we gaan verder met de meer technische stukjes, te beginnen met de afbeeldingen.

SEO RANKING HACK #5: OPTIMALISEER UW AFBEELDINGEN
Ja, u kunt de beelden optimaliseren.

SURPRISE.

Quick-and-dirty: Wanneer u een afbeelding in WordPress uploadt, hebt u een paar opties die uw inhoud naar de top van de zoekresultaten kunnen doen stijgen. Zorg ervoor dat u het volgende doet:

Kies een beschrijvende bestandsnaam. Nee, ga niet voor de auto “2018-09-13_11-39-59” of wat uw software ook doet. Hernoem het zoiets als “rood-GAF-timberline-shingles” of “chantage-voor-kinderen-tienjarige-jaren”.
Voeg een alt-tag met afbeeldingen toe. Dit is waar de afbeelding over gaat en geeft Google (en ook de blinden) een beeld van wat de foto is. (Vergeet niet dat Google geen dingen kan zien. Het is een algoritme.)
Verminder de bestandsgrootte: een groot bestand maakt uw webpagina traag, wat geen bueno is. Houd het onder 100KB.
verbeteren van google-ranglijsten door het optimaliseren van afbeeldingen in wordpress

SEO RANKING HACK #6: TOEVOEGEN IN GEAVANCEERD SCHEMA
Dit is niet iets voor jou om te doen.

Schema is een type websitecode die we op uw pagina zetten en die Google meer context en informatie geeft over uw pagina, en er is een specifiek type voor aannemers: lokaal bedrijf Schema.

Hoewel het hebben van lokale bedrijfsschema’s op uw website niet betekent dat uw site automatisch naar de top van Google zal schieten, maakt het het makkelijker voor zoekmachines om te interpreteren, waardoor het meer kans heeft om te worden opgenomen in de zoekresultaten. Het kan ook functies toevoegen aan uw zoekresultaten, zoals een review rating:

google-zoeklijst met aannemersschema seo

SEO RANKING HACK #7: STUUR UW URL HANDMATIG IN VOOR INDEXERING EN RE-CRAWL
Om uw pagina überhaupt in de zoekresultaten te laten verschijnen, moet deze door Google worden geïndexeerd. Denk aan een onzichtbare archiefkast die elke pagina op het internet EVER bevat. Google voert regelmatig crawls uit van al deze pagina’s om updates, wijzigingen, nieuwe relevantie, enz. te identificeren.

Slechte news☹: Google draait niet op uw schema.

Goed news😄: U kunt Google handmatig uw site of pagina laten hercrawlen.

Deze hack is niet al te moeilijk, maar u moet wel de weg weten in Google Search Console.

Meld u aan bij Search Console en selecteer de URL van uw bedrijf. Vervolgens:

Navigeer naar ‘crawlen’ in de linkernavigatiekolom.
Klik op “Haal als Google”
Voer de URL in die u opnieuw wilt laten kruipen
Klik op “Haal en breng het geld terug”.
Klik op “Aanvraag indexering”
handmatig aanvragen van google-indexering

U kunt hier ook nieuwe pagina’s/blogs indienen: https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url

SEO RANGSCHIKKING HACK #9: KRIJGEN EXTERNE LINKS
Google rangschikt de pagina’s op basis van een aantal factoren, waaronder autoriteit. Links van andere websites naar een specifieke webpagina zijn als positieve recensies. Hoe gezaghebbender de website die naar u linkt, hoe meer gewicht deze heeft.

Let op: Pas op voor oplichterij bij het maken van links. Koop geen links. Google zal u vangen, bestraffen, en het zal een aanzienlijke hoeveelheid tijd om te herstellen van hun woede.

SEO RANKING HACK #10: GEBRUIK MAKEN VAN SOCIALE MEDIA
Ja, sociale media hebben een indirecte invloed op SEO. Weet je nog dat ik het drie seconden geleden had over autoriteit? Google neemt bepaalde landschapsindicatoren van sociale sites om inhoud te identificeren die sterk wordt gedeeld en geciteerd. Denk aan elke social media post als een eigen kleine webpagina. Google crawlt elk bericht, en hoe relevanter en gezaghebbender u bent, hoe meer Google zal merken.

Het grote geheim van SEO voor aannemers: SEO is de beste manier om de Google-ranglijst gratis te verhogen.
Ik kan deze hele post in één zin samenvatten:

Als u voortdurend de beste en meest recente SEO-praktijken in uw digitale marketingstrategie voor contractanten opneemt, neemt u toe waar en hoe vaak u opduikt in de resultaten van zoekmachines.

Periode.

Geef Blue Corona een belletje – ik heb een heleboel meer geheimen voor hoe u uw bedrijf op de nummer 1 plek kunt krijgen, en ik zou ze graag gebruiken op uw website.